sobota, 2 maja 2015

Outfit for today


Witam po tak długim czasie. Ostatnio zaniedbałam bloga, ale no niestety brak czasu nie pozwalał mi dodawać nowości. Jednak postaram się to zmienić i dodawać coś częściej.
Dzisiejszego dnia przygotowałam zestaw składający się z czarnej ramoneski, wzorzystego topu z frędzlami, srebrnego naszyjnika, zwykłych czarnych legginsów oraz sportowych tenisówek. 


Wzorzysty top z frędzlami, świetnie się nadaje na takie wiosenne dni, jak dzisiaj.



Czarna ramoneska, ze srebrnymi zakończeniami. Pasuje mi do naszyjnika. Bardzo długo szukałam odpowiedniej kurki dla siebie, lecz niestety nic, nie przykuło mojej uwagi. Dopiero ostatnio znalazłam, taką jaką chciałam.

Zapraszam na mojego instargrama KLIK


Ph.Kamila Czarnik
Kurtka - Bershka
Naszyjnik - Bershka
Top - h&m
Legginsy - h&m
Buty - Nike "Stefan Janoski"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz