sobota, 11 kwietnia 2015

Outfit Sports


Dzisiejsza stylizacja będzie na sportowo. Już od jakiegoś czasu dostawałam pytania, czy zrobię jakiś outfit tego typu. Osobiście nie chodzę tak ubrana na co dzień, ale polecam tego typu zestaw!

Luźno, zwiewnie i wygodnie.


Koszula w kratkę. Nie byłam przekonana co do niej, ale po głębszym przemyśleniu powiedziałam czemu nie. Mam czuć się swobodnie i luźno! A w niej właśnie tak jest. Jeszcze ma tak świetny kolor, ostatnio polubiłam czerwień. Szare legginsy nie wiem dlaczego, ale kojarzą mi się ze strojem sportowy. Buty "Nike Roshe Run" świetne! Stopa w nich odpoczywa, super się w nich biega. Torba Nike na ramię. Super mi służy, na wyjazdy kilku dniowe, do szkoły oraz na siłownię.

Ph. Agnieszka Strzyżowska
Koszula - C&A
Top - Zara
Legginsy - Bershka
Torba - Nike
Buty - Nike


https://www.facebook.com/dominikasowablog - Zapraszam na mojego fanpage! 





1 komentarz: