poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Easter Monday


W dzisiejszej notce postawiłam na boyfriendy, uwielbiam spodnie z dziurami. Są mega! Jedynym minusem jest to, że pogrubiają nogi.. Do tego dobrałam zwykły czarny top na ramiączkach i białe kimono z frędzlami. Torebka listonoszka oraz biały kapelusz który pojawił się we wcześniejszej notce "KLIK"




Białe kimono z frędzlami przypomina mi styl hipisa. Luźna zwiewna stylizacja. Świetnie nadaje się na wyjście w miasto gdzieś ze znajomymi.


Zwykła listonoszka, która dodaje zmysłowości tej stylizacji. 

Jeżeli chcesz być na bieżąco! Wiadomości dotyczącej postu zapraszam do polubienia mojego fanpage.
KLIK - mój fanpage

Ph. Zuzanna Pudło
Janów Lubelski.

Kurtka - Bershka
Kapelusz - Bershka
Kimono - New Look
Top - Zara
Torebka - Bershka
Spodnie - Pull&Bear
Buty - Zara



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz