wtorek, 23 czerwca 2015

Summer


  Hej wszystkich! Dawno mnie tu nie było na blogu. Lecz w ostatnim czasie, nie miałam jak się zabrać za cokolwiek. Ale już powracam.
  Dzisiaj przygotowałam bardzo prostą stylizację która świetnie nadaję się na takie ciepłe, letnie dni jaki był wczoraj. Mój look składa się z czerwonej zwiewnej sukienki która jest w białe kropeczki.
  Dodatki dobrałam do tego bardzo proste. Duża czarna torebka na ramię oraz karmelowe przeciwsłoneczne okulary. Buty creepersy.




Buty Creepersy pewnie jest tu dużo osób nieakceptujących te oto byty. Nie mam pojęcia dlaczego, moim zdaniem są bardzo fajne. Ich atutami jest to, że są lekkie, wygodne oraz dodają te parę centymetrów wzrostu. Torebka marki H&M (sztuczna skóra) Innej nie uznaje, trzeba troszczyć się o zwierzęta! Jest rewelacyjna, bardzo pojemna spokojnie możemy zmieścić do niej notebook'a, książki itp.
Ph.Dominika Cupryś

Sukienka - C&A
Okulary - Pull&Bear
Torebka - H&M
Buty - DeeZee




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz