piątek, 26 sierpnia 2016

25/08/16

Hejka jak pisałam jest nowy post, długo się do niego zabierałam, miałam wiele pomysłów, kiedy byłam na moich wakacjach, lecz w ostani dzień kiedy miałam zrobić zdjęcia, pogoda mi nie dopisywała, cały dzień padał deszcz. Teraz będę starała się dodawać posty regularnie, raz w tygodniu, w piątek. 
Zapraszam was do oglądania mojej luźnej stylizacji i zachęcam do komentowania, jestem ciekawa waszej opinii. 















 

Fot. Magdalena Majkowska.


Koszulka - Zara
Choker - Bershka
Spodnie - Stradivarius
Buty - Adidas (superstar) 

23 komentarze:

  1. Fajne spodnie, podoba mi się ich wykończenie na dole. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam te spodnie te strzępione nogawki są super :D dzięki za komentarz :D

      Usuń
  2. Bardzo ładna stylizacja, jednak jak dla mnie zbyt dużo bieli.
    Zamiast białych spodni ubrałabym czarne, nie byłoby widać różnicy odcieni pomiędzy ciuchami a butami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarne spodnie też by fajnie wyglądały. Ja postawiłam na biel uwielbiam kolor biały. jeszcze w tak ciepłe dni biały jest idealny :D dzięki za komentarz :D

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia. :) Ta bluzka jest bardzo ciekawa.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. Wyglądasz zjawiskowo i bardzo profesjonalnie pozujesz. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo :* co do pozowania to zwykła improwizacja :D

      Usuń
  5. Prześliczne zdjęcia i stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja, ten choker dodaje Ci uroku! :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja udana! Uwielbiam biel :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja ! :) Uwielbiamy białe spodnie, chociaż są zdatne na szybkie brudzenie się :/ na zdjęciach widać, że masz multum energii :D Podoba nam się to ! ;) Świetny wpis <3 Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. biały jest flawless, wyglądasz niesamowicie. strasznie podoba mi się ta lace-up bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja, ja osobiście ubrałabym czarne spodnie :)
    Bardzo śliczna bluzeczka!

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/08/jak-polubic-picie-wody.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia oraz świetna stylizacja !
    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie stylizacje w bieli :) Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ladnie wygladasz w bieli super polaczenie chokera pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna stylizacja :) ładne zdjęcia i ładnie wyglądasz w tej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna jest ta bluzka, chyba skradła moje serce.

    http://nati-nataliii.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś tak piękną dziewczyną, że od razu jak weszłam na bloga to się zakochałam, mówię ci, przepiękna! Zazdroszczę. A stylizacja mi się mega podoba, może ze względu też na to, że teraz mam jakoś szał w szafie na białe ubrania, więc dla mnie jest to wszystko mocno trafione w dziesiątkę! Oby tak dalej! I zostaję obserwatorką Twojego bloga koniecznie! :)
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam podobne spodnie, również z takim zakończeniem na końcu, jedynie czarne i już kilka razy musiałam je chować przed mamą, która chciała to obciąć i ,,naprawić''. :') Ładne zdjęcia :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. brakuje mi w tej stylizacji jakiegoś innego koloru

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń